Uitgelicht | A Story to Tell

A Story to Tell

Vertel ons uw verhaal, wij kleden u op maat.

In opdracht van Hoogenboom Mode heeft Bureau Ketel een communicatieplan gemaakt waarin een nieuwe campagne A Story to Tell is gepresenteerd. We zijn op zoek gegaan naar de waardegedreven eigenschappen van het merk Hoogenboom. Dat zijn er nogal wat: een schitterende locatie in hartje Nijmegen, een gevestigde naam in de regio, vakmanschap en persoonlijk advies op maat, stijlvolle kleding met een style statement voor een klantenkring in het hogere segment. We hebben de doelgroepen in kaart gebracht en een inventarisatie gemaakt van communicatiemiddelen die Hoogenboom Mode de komende jaren een persoonlijker gezicht moeten geven. 

Visual met daarin de speerpunten van de campagne.

Voorjaarscollectie 2019

Op dit moment ligt de folder met daarin de nieuwe voorjaarscollectie op de mat. De belangrijkste doelgroepen zijn in beeld zijn gebracht: zakelijk én casual (men) en women – en voor iedere doelgroep een specifieke call-to-action. Een ingevouwen actiekaart promoot de Maatwerkdagen en het Cambio Event. 

Een overzichtelijke kruisgevouwen folder: zakelijk, casual, women en maatkleding